Biuletyn Informacji Publicznej
Zakres działalności
PROM Kultury Saska Kępa działa na mocy Uchwały nr XCIII/2374/2014 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 30 października 2014r. w sprawie podziału samorządowej instytucji kultury Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy i utworzenia instytucji kultury pod nazwą Prom Kultury Saska Kępa.
STRATEGIA PROMU KULTURY SASKA KĘPA
Jakie podejmujemy działania, kierunki rozwoju i sposoby ich realizacji?
Jak PROM wpływa na życie ludzi, którzy spędzają tu czas?
Nasza strategia wynika z głównego celu zdefiniowanego w misji instytucji:
PROM Kultury Saska Kępa – więcej dobrego życia!
Główne obszary działań strategicznych PROMu:
1. PROGRAM
2. ZARZĄDZANIE
- PROGRAM
Kryteria budowania programu to:
- wysoki poziom artystyczny – wartościowy program kształtuje świadomych odbiorców
i wpływa na lepszą jakość życia; - różnorodność – bogata oferta programowa: koncerty, spektakle teatralne, spotkania tematyczne, pokazy filmowe, wernisaże. W każdym miesiącu odbywa się ponad 40 wydarzeń programowych, które zaspakajają różne zamiłowania i grupy wiekowe. W lipcu i w sierpniu w ramach programu „kulturalne dachowanie” wydarzenia organizowane są na dachu PROMu;
- edukacja – kultura jest wspaniałym narzędziem edukacji, którą realizujemy w wielu programach rozszerzających wiedzę, prowadzonych przez uznanych fachowców i autorytety w danej dziedzinie: m.in. spotkania literackie (Rejsy po literaturze, Spotkanie z poezją i muzyką, Klub literatury pięknej), spotkania muzyczne (Cały ten jazz! MEET!, Paweł Sztompke o muzyce filmowej, spotkania turystyczne (Nieturyści), prelekcje przed wybranymi seansami filmowymi, Nadwiślański Uniwersytet Dziecięcy , czy Smyki na Kępie;
- współpraca i partnerstwo – regularnie rozwijamy współpracę z: lokalną społecznością, organizacjami pozarządowymi (fundacjami i stowarzyszeniami , wyższymi uczelniami, szkołami, ambasadami, zagranicznymi instytutami kultury;
- dostępność – oferta programowa uwzględnia różne zamiłowania i różne grupy wiekowe, niskie ceny biletów i co najmniej 30% pozycji programu jest ze wstępem wolnym. Budynek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych. PROM funkcjonuje 12 miesięcy w roku.
W wydarzeniach programowych w 2019 roku uczestniczyło 61 500 osób.
- ZARZĄDZANIE
- Promocja – strategia działań promocyjnych uwzględnia różne kanały komunikacji oraz różne grupy docelowe. Drukujemy i dystrybuujemy programy miesięczne oraz plakaty wielkoformatowe. Realizujemy planową promocję w mediach społecznościowych: średni zasięg miesięczny postów: na Facebooku 58 tysięcy, na Twitterze 1,4 tysiąca, na Instagramie 4 tysiące. PROM Kultury pozyskuje patronaty medialne na określone wydarzenia, a także na stałe współpracuje z wybranymi mediami.
- Kadra – kultura organizacyjna jest ważnym elementem wspierającym realizację strategii instytucji. Pracownicy etatowi PROMu to 11 osób oraz kilka osób współpracujących na stałe, zajmujących się obsługą techniczną. W tak małym zespole dbamy o wzajemny szacunek i otwartość, o wspólną rozmowę, przepływ informacji oraz dobrą atmosferę. Wewnętrzną atmosferę odczuwa i docenia publiczność. Dbamy również o motywację i podnoszenie kwalifikacji pracowników.
- Budynek – systematyczne prace związane z utrzymaniem dobrego standardu wyposażenia oraz należytego stanu budynku. Duża dbałość o czystość i estetykę obiektu.
Strategia to ciągły i dynamiczny proces, który nigdy się nie kończy. Proces doskonalenia, pokonywania trudności i dostosowywania się do zmieniających się trendów i oczekiwań.
Mamy tego świadomość i podejmujemy działania każdego dnia by sprostać tym wyzwaniom.
Statut
Statut jest dostępny do pobrania w formacie PDF stąd
Wypis z Księgi Rejestrowej Instytucji Kultury Nr 3/2014
Wypis jest dostępny do pobrania w formie PDF stąd
Przetarg publiczny
Zakup, dostawa i montaż kinowego projektora cyfrowego oraz nagłośnienia dla kina w Prom Kultury Saska Kępa w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, 03-973 Warszawa, ul. Brukselska 23
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dn. 16.12.2015r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 207 000 Euro z dn. 8.12.2015
Biuletyn Zamówień Publicznych. Ogłoszenie o zamówieniu numer 180443 – 2015 z dn. 8.12.2015.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania przetargowego z dn. 2.12.2015r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 207 000 Euro z dn. 24.11.2015r.
Biuletyn Zamówień Publicznych. Ogłoszenie o zamówieniu numer 318008-2015 z dn. 24.11.2015r.
Ogłoszenia o naborze na stanowisko
(brak)
Ogłoszenie Konkursu ofert na najem powierzchni w celu prowadzenia działalności gastronomicznej w budynku PROM Kultury Saska Kępa z dn. 5.07.2024 r.
Załącznik 1 – Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
Załącznik 2 – Formularz ofertowy
Załącznik 4a – Opis techniczny lokalu – rzut lokalu