Misja i Strategia

Misja

PROM Kultury Saska Kępa – więcej dobrego życia!

Dzięki nam:

  • Lepiej rozumiesz kulturę i sztukę – dowiesz się, dlaczego Tuszyńska napisała książkę o jamniku, a twoje dziecko nauczy się jak odróżnić skrzypce od altówki.
  • Doświadczasz kultury – możesz uczestniczyć w ponad 500 wydarzeniach rocznie: koncertach, spotkaniach, wystawach i spektaklach – jesteś na bieżąco z premierami filmowymi, wiesz, co się dzieje w polskim jazzie, możesz obejrzeć wernisaż uznanych artystów.
  • Wzmacniasz relacje – poznajesz sąsiadów podczas świątecznego kiermaszu, a po pierwszej takiej wizycie chętnie wracasz.
  • Odpoczywasz i relaksujesz się – słuchając muzyki lub opowieści z podróży, a w lecie kulturalnie dachując w kinie pod chmurką.

Strategia

Strategia PROMu Kultury wynika z naszej misji i wizji, określa sposoby osiągniecia postawionych celów. Charakteryzuje się systematycznością realizowanego programu, ale jest również elastyczna, co okazało się niezbędne w związku z nadejściem pandemii w marcu 2020 roku.

Cele strategiczne, bazujące na misji i wizji dotyczących działalności i rozwoju naszej instytucji, sprowadzają się do następujących działań:

  • Dbałość o wysoki poziom merytoryczny poprzez pozyskiwanie do współpracy artystów o uznanej pozycji zawodowej i szczególnych osiągnięciach artystycznych
  • Otwartość na współpracę z obiecującymi młodymi twórcami, by mogli dać się poznać szerokiej publiczności, w tym z lokalnymi artystami
  • Różnorodność form oferowanego kontaktu z kulturą (koncerty, spektakle, seanse filmowe, spotkania z twórcami) oraz interdyscyplinarny charakter instytucji, w której reprezentowanych jest wiele dziedzin artystycznych: muzyka, teatr, film, sztuki wizualne, literatura.
  • Angażowanie w aktywność kulturalną różnych grup wiekowych (od zajęć skierowanych dla dzieci w przedszkolnym i wczesnoszkolnym, przez wydarzenia gromadzące młodą publikę, po występy artystów cenionych przez seniorów)
  • Dostosowanie form komunikacji i promocji do różnych grup wiekowych i społecznych, opierając się na materiałach drukowanych obecnych w przestrzeni publicznej, jak i na treściach internetowych
  • Dostępność cyfrowa repertuaru zapoczątkowana w okresach obostrzeń w dostępie do wydarzeń stacjonarnych, a także formuła hybrydowa zakładająca wybór między uczestnictwem w wydarzeniach na miejscu lub za pośrednictwem internetu
  • Polityka cenowa umożliwiająca szerokie uczestnictwo w kulturze, w tym wiele wydarzeń nieodpłatnych
  • Infrastruktura budynku zapewniająca dostępność osobom z niepełnosprawnościami
  • Przyjazna dla odbiorców i atrakcyjna dla artystów architektura miejsca, w którym utrzymywany jest wysokim standard wyposażenia oraz należyty stanu budynku
  • Dogodne godziny i czas funkcjonowania instytucji
  • Dobór zespołu pracowników według klucza wysokich kompetencji, zaangażowania oraz kreatywności, dodatkowo wzmacnianych poprzez szereg regularnych szkoleń zawodowych
Idź do góry

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.