BILETY i REZERWACJE – informacje ogólne

BILETY i REZERWACJE – informacje ogólne

Szanowni Państwo,

od listopada zaplanowaliśmy wiele wydarzeń, które będą odbywać się na MIEJSCU oraz ONLINE. Wciąż żyjemy w sytuacji pandemii, dlatego dla wspólnego dobra Państwa i pracowników PROMu prosimy o przestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

Każde przyjście do PROMu Kultury jest równoznaczne z akceptacją podanego na naszej stronie internetowej Regulaminu.

W naszym programie proponujemy wydarzenia, na które zapraszamy Państwa do PROMu Kultury, a jednocześnie są one dostępne ONLINE na portalu FB (@PROMKultury) oraz na naszym kanale You Tube. Informujemy o tych wydarzeniach poprzez zapis ONLINE + na MIEJSCU.

Wydarzenia opatrzone informacją ONLINE są do obejrzenia tylko w Internecie po wykupieniu dostępu.

Kasa otwarta jest codziennie w godz. 12:00 – 19:00 lub do godziny rozpoczęcia ostatniego wydarzenia (przerwa od 16:00 do 16:15).

W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego: bilety@promkultury.pl oraz telefonicznego +22 277 08 02 w godzinach otwarcia kasy.

Cieszymy się, że znowu WAS zobaczymy!


POPRZEDNIE KOMUNIKATY:

Szanowni Państwo,

ze względu na aktualną sytuację sanitarno-epidemiologiczną budynek PROMu Kultury pozostaje zamknięty do odwołania. Przede wszystkim zależy nam na Państwa zdrowiu, dlatego już teraz nasi pracownicy robią wszystko, by wprowadzić zalecenia Ministra Zdrowia i Władz Samorządowych m.st. Warszawa.

Pragniemy Państwa zapewnić, że śledzimy sytuację na bieżąco i jeśli tylko będzie taka możliwość, ponownie będą mogli Państwo uczestniczyć w naszych wydarzeniach w budynku PROMu Kultury.

Do tego czasu prosimy Państwa o rozwagę, cierpliwość oraz o wzajemne wspieranie się w tym trudnym dla nas Wszystkich okresie.

Zwroty biletów i funkcjonowanie kasy biletowej

Szanowni Państwo, każdy zakupiony bilet na odwołane w marcu wydarzenie będzie można zwrócić po ponownym otwarciu naszego budynku. Robimy wszystko, by chronić Państwa oraz naszych pracowników.

Termin, do którego można zwrócić bilety, podamy Państwu po otwarciu kasy. Pragniemy zapewnić, że będzie on na tyle długi, by każdy z Państwa bez problemu mógł taki bilet zwrócić. Zachęcamy także do odwiedzania naszej strony internetowej [www.promkultury.pl], gdzie sukcesywnie będziemy informować o naszych wydarzeniach w kolejnych miesiącach. Postaramy się powtórzyć niektóre z marcowych wydarzeń w innym terminie.

W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego [bilety@promkultury.pl] oraz telefonicznego [+22 277 08 02] od 11:00 do 15:00.

Repertuar ONLINE

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszymi wydarzeniami ONLINE. Na bieżąco działamy w internecie i w naszych mediach społecznościowych. Od czerwca ruszamy z dwoma nowymi cyklami: muzycznym oraz filmowym. O projekcie #PROM na otwartych wodach już niedługo dowiecie się Państwo więcej na naszej stronie [www.promkultury.pl]. Transmisje z naszych wydarzeń można śledzić na naszym profilu na FB [@PROMkultury].

Mamy nadzieję, że zobaczymy się już niedługo.

PROM Kultury Saska Kępa

*

POPRZEDNIE KOMUNIKATY:

Szanowni Państwo,

w związku z aktualną sytuacją sanitarno-epidemiologiczną i w trosce o Państwa zdrowie zmieniamy zasady zwrotu biletów w kasie PROMu Kultury.

Zawieszamy funkcjonowanie kasy biletowej od 16 marca do odwołania. Zwroty biletów na odwołane wydarzenia w marcu przyjmujemy wyjątkowo aż do 30 czerwca. Zachęcamy Państwa przede wszystkim do braku pośpiechu.

W sprawach pilnych mogą się Państwo z nami skontaktować drogą e-mailową (biuro@promkultury.pl) lub skorzystać z formularza na stronie PROMu Kultury (www.promkultury.pl).

Wszystkie aktualizacje odnośnie funkcjonowania naszej instytucji będziemy zamieszczać na stronie internetowej i w mediach społecznościowych PROMu Kultury.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy i prosimy Państwa o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas Wszystkich okresie.

Zespół PROMu Kultury Saska Kępa

***

AKTUALNE GODZINY OTWARCIA

 Szanowni Państwo,

w związku z aktualną sytuacją sanitarno-epidemiologiczną i w trosce o Państwa zdrowie zmieniamy godziny otwarcia PROMu Kultury w najbliższych dniach.

Od 13 do 15 marca (tj. od piątku do niedzieli) budynek oraz kasa PROMu Kultury będą otwarte od 11:00 do 15:00.

Zwroty biletów na zawieszone wydarzenia w marcu przyjmujemy wyjątkowo aż do 30 czerwca. Zachęcamy Państwa do braku pośpiechu oraz kontaktu e-mailowego. Odnośnie biletów mogą Państwo pisać na adres bilety@promkultury.pl, w innych sprawach mogą Państwo skorzystać z formularza na stronie PROMu Kultury (www.promkultury.pl).

Za wszelkie niedogodności przepraszamy i prosimy Państwa o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas Wszystkich okresie.

Zespół PROMu Kultury Saska Kępa

***

ZWROTY BILETÓW

Szanowni Państwo,

ze względu na zaistniałą sytuację sanitarno-epidemiologiczną przyjmujemy zwroty biletów na wszystkie zawieszone wydarzenia w marcu aż do 30 czerwca.

Zwroty zakupionych biletów online prosimy realizować jedynie elektroniczne lub telefonicznie, kontaktując się z portalem ewejściówki:

info@ewejsciowki.pl, nr tel.: 79 204 22 88

Jeśli posiadają Państwo tradycyjny bilet, bardzo prosimy o rozwagę oraz brak pośpiechu w obliczu zaistniałej sytuacji: wyjątkowo przedłużyliśmy czas zwrotu biletów do 30 czerwca. Bilety mogą Państwo zwrócić, także wyjątkowo, bez paragonu.

kontakt do kasy biletowej: bilety@promkultury.pl

nr tel.: +22 277 08 02

Kasa PROMu Kultury jest czynna codziennie od 11:00 do 19:30.

Prosimy Państwa o zachowanie ostrożności, pozostanie w domu w przypadku przeziębienia oraz do stosowania się do aktualnych zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.

 

Zespół PROMu Kultury Saska Kępa

 

****

 

sprzedaż biletów:
od poniedziałku do niedzieli: 11:00 – 19:30 z przerwą od 14:00 do 14:15
Kasa znajduje się na poziomie 0.
Płatność kartą płatniczą i gotówką.

przez stronę internetową PROMu Kultury w zakładce /repertuar/

przez serwis internetowy ewejsciowki.pl (link)
Przez serwisy internetowe dostępna jest tylko częściowa pula biletów.

rezerwacje i informacje na temat sprzedaży:
e-mail: bilety@promkultury.pl
nr tel.: (22) 277 08 02

Rezerwacje przyjmujemy do 3 dni przed wydarzeniem
Termin wykupienia rezerwacji upływa w ciągu 3 dni od jej dokonania
Nie przyjmujemy zwrotów.

*

 

 

Print Friendly, PDF & Email
[fbcomments]